Hat on hat on the hat


I somma ska jag köra på hatt! Är det bara jag som ska det?
Det är kanon när man inte vill ha solsting på stranden och cool blir man på köpet med ett surfrufs och hatt.
Jag tycker det är något enormt tufft men jag antar att jag inte har vågat tidigare, nu har jag lovat mig själv att våga. Jag kanske inte passar i det men det får vi helt enkelt se, man måste testa sig fram. Eller hur!?
Jag gillar denna från H&M för ynka 69:50 :-

Oj, det är deprimerande när man inser att det inte är sommarlov förrän om ca 6 måndader. Fy sjutton asså, men tänkt så mycket osm ska hända innan det! Man får se det på dne positiva sidan, åtminstone försöka.. hrmf!!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Kika in på min blogg lite då och då.. fin blogg.

2009-01-10 @ 11:59:56
URL: http://izabellal.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0