Lykkelig tonight



Jag är Lykkelig ! :)  Man blir lykkelig av fotboll och ännu lykkeligare av att lyssna på Lykke Li. Coolt namn har hon också! Mindre lykkelig blir jag av att min fot fick knaken idag på träningen, igen. Pust stön stonk och mindre lykkelig är jag också över att nästan hela min boken om mig har försvunnit. Pyts väck! Jag hatar datorer. Så varför sitter jag här? Jag har massa svenska att göra och No ockås för den delen, nu blev ajg ruskigt stressad, det är mycket nu.

Min plan är att först slänga mig in i duschen i 5 minter. Halsa ett stort glas vatten för att få energi nu efter träningen, banane är redan uppäten. Sedan ska jag skriva klart strukturformler och skit på no saken som jag tydligen får göra... När jag har gjort det snabbt som attans ska klockan vara 21.20 och då ska jag skriva lite på boken om mig. Detta klarar jag eller hur?! Kisses, huuuugsss and remember to be lykkelig! :D


Kommentarer
Postat av: T r i x i e

klart du klarar de ;)

2009-01-20 @ 12:57:37
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Sofia :D

Nej jag vet ;D hahah, men denna låten suger däremot!! x'D

2009-01-20 @ 16:25:45
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/
Postat av: Sofia :D

ahah, nej usch den suger x'D

Jommen jag duschar ju varje morgnon och då duschar jag nu på kvällen isl (eller duschade) så får jag sova till typ 7imr ;D hahahah <33 fattar du?

2009-01-20 @ 20:02:09
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0