slowdown you crazy child

Hej hej, nu är vi vakna.

Eller vi har varit vakna ett bra tag nu faktiskt. Vi hann mad både ev&adam, rosa the movie och 13 snart 30 i går kväll. Sedan var vi ruggigt trötta så då somnade vi på 3 röda.

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska smälta för jag ska ut och jogga lite. Det är inte så kul att ha magen full med köttbullar när man springer. Lite gitar hinner jag spela innan jag ger mig iväg. Annars blir det en lugn kväll i kväll. Ska spendera den med familjen och tidigt ska jag komma i säng med. Vi ska till Göteborg på middag hos min kusin imorgon så då kan jag inte sova till 14 direkt haha!  Jag tycker riktigt synd om alla ni som har börjat skolan redan. Själv börjar jag nu efter helgen och jag se verkligen inte fram emot det. Att behöva plugga massvis är ingenting man direkt längtar efter.  Men jag har  t u r   som har fina vänner att förgylla dagarna med.

P u s s 

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0