Sofia Larsson my friend <'3



Vad tycker ni om nya headern som jag suttit uppe nu i natt och gjort till sofia ?
Jag gillar den faktiskt. Hoppas hon gör det också! Fick ju med hennes Jesper på ena hörnet också och det tycke rjag allt är extrapoint till mig! Sen kan hon få bestämma citatet i mitten själv men jag tyckte detta passade utmärkt.
Hon är en av mina bästa vänner och ja, vi kan ha kul. Specielt när vi flummar i skolan, haha :)
Så, sofia smsa så fort du ser detta så ska jag fixa den till dig blogg!

Nu är det sängtime för mig ! Pust,hur ska man orka upp imorgon?

Kommentarer
Postat av: Sofia :D

TAAAAAAAAAAAAAAAACK SWEETNOS :D skeedsnygg ju!! :D <3

2009-01-18 @ 11:24:36
URL: http://sofiaannicacristina.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0