plattat hår och puder.. shiet!

Hejhopp allihopa! I natt har jag sovit riktigt dåligt.. ush. Någon som hade ringt mig  00.37 i natt, något nummer som jag inte vet vems det är. Kanske därför jag sov dåligt. Jag kan inte sova när det är mobilljud runt mig, typ som när någon smsar mig mitt i natten, då kan jag knappt sova. Jaja, sådant är livet.

Nu ska jag snart ta bussen ut till Flisan, hon ska ta thailand-spruta först och sedan vet jag inte vad vi hittar på. Kankse tar en promenad med hennes nya älskling, canonen. Nu ska jag fixa mitt smink som blev aldeles FÖR MYCKET vilket ni ser på bilderna i nästa  inlägg . Köpte ny puderfoundation häromdagen och min gamla färg hade utgått men hon sa att denna färgen var samma nästan. Det är den inte... jag ser ut som världens fjortis i ansiktet nu. Snyft!

// karrobarro

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0