What´s in your head?

Hejsan hoppsan! 
Gårdagen var mycket trevlig. Innehållande bad, strosande på smögenbryggan, fotbollsmatch och Sommarkalas.
 
Dagen började med en tur på smögen med min svenska kompis från  Brasilien, Carin.Det blev till att bada också. Efter det skulle jag spela skojmatch mot Smögen Old boys. Efter en förlust drog jag, Flisan och Frida hem till Flisan för att senare gå neröver till Sommarkalaset. Där träffade vi massa folk under tiden som vi väntade på att Haaks skulle börja spela. Det var en härlig, svettig och studsig spelning. Efter det drog några på efterfest på smögen, men jag, Carin, Fannie, Flisan, André och Toffe gick en sväng i stället. Vadade i vattnet och pratade... and so on, rätt mysigt endå. Tillslut cyklade Carin hem och jag, Fannie och Flisan sa efter ett tag - Hej då till killarna och gick hem till Flisans mormors stuga för att sova.




Today: Steg upp vid tolv. Fannies kommentar, - Du sover med öppna ögon!
Jobbat hela eftermiddagen och nu blir det Bio i Uddevalla. Lev väl!


I brist på bilder. Denna får representera mitt jobb som "bärförsäljare" , haha !

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0