Here we go again

I dag skulle vi göra coopers test på gymnastiken. Det var första gången för mig för jag var skadad sists gång vi hade det. Vi har gymnastik första lektionen så jag hade gått och lagt mig i tid så jag skulle orka men självklart vaknar jag på väldigt fel sida, skitsur var jag verkligen. Jag hade i alla fall lovat mig själv att springa 10 varv som innebär VG och jag klarade 10 och ca 1/2 varv. Jag är fortfarande inte nöjd för jag vet att jag kan klarar mer. Om inte min kondition hade varit så grymt kass just nu bara... Tills nästa termin skall jag träna upp min kondis så att jag klarar åtminstone 13, helst 14, varv som är MVG. Det kör vi på!

Jag har varit seg hela eftermiddagen. Frysit och varit allmänt hängig , men nu kör vi på igen med fotbollsmatch mot Lysekil. I dag ska vi spela riktigt bra för jag och Cajsa började tagga redan i måndags på träningen, haha.


                      

     google-bild , nu blir det till att springa i sommar!


 

( coopers test = konditionstest som går ut på att man skall springa så många 200m-varv som möjligt på 12 min, detta gör vi en gång varje termin )


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0