Morsning korsning!

Idag var jag som jag tidigare berättat ledig. I ställer för att köra sand så rensade jag mammas rabatt. Det tog två timmar så sedan drog jag ner till havet för att sola och bada. Det är så underbart väder och jag vill verkligen få lite färg nu. Min rygg var rätt röd när jag kom hem förut men jag tror dte har lagt sig rätt bra.

Kom, för en stund sedan, hem från moppekurs och fotbollsträning. Moppekursen var lika lam som vanligt men träningen var kul! Känns som att v börjar komma igång lite bättre nu än vad vi har gjort ett tag. Framför allt är jag i väldigt dålig form så jag måste träna på min kondis. Nej, nu ska jag ut och ta kort på himmelen och måla naglarna. Puss!


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0