snorunge

Halsen bultar, näsan rinner och hela kroppen värker. Attans, jag har åkt på en förkylning igen. Den värkande kroppen har däremot antagligen inte med det att göra utan med att jag gymmade i fredags och att  min kropp inte är jättevan med att träna styrka så mycket nu för tiden.

Eftersom varken jag elle rmin lillebror måde så jättebra i går heller så stannade vi hemma från kalaset. Jag gick istället ut med Kacka en stund. Vi la oss på Holmens ( en halvö ) klippor och läste tidningar och pratade. Senare på kvällen kom kusin Yso hit och kollade på fotboll med mig och min syster.

Nu däremot bär det av till göteborg för att kolla Gothia-lokaler, byta en tröjja och en klänning och kanske en sväng till IKEA. xOxO!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0