I always try to be stronger then yesterday

Åh så gött det var på fotbollsträningen idag! :D Inte som igår när jag skulle träna.. känns mycket bättre idag. Det blir värre på Torsdag. Nu ska jag göra lite sip-ups och sedan ska jag smälla i mig lite semmla. Mumma!

Nu känns det som sagt mycket bättre i kroppen och själen.Tankarna hoppar på mig bakifrån ibland men det blir bättre och bättre i alla fall.

På fredag fyller Flisan år och jag har inte fixat present än. Shyyyysh, hon kanske hör! Jag kommer att komma på någonting, det kommer jag allt.

Nej. vet ni vad! Nu måste jag plugga historia. Jag kan inte ett skvätt och provet är imorgon. Första lektionen tror jag, ojoj. Ett lycka till kanske?

XOXO

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0