I was crying my heart out today

Begravning idag för min käraste farbror <3
- En av de underbaraste mäniskorna jag någonsin kommer att lära känna.

Alla hjärtan som klappade där inne i kyrkan - de alla klappade för dig.

Alla tårar som så våta föll ner för våra kinder - de alla tårarna var för dig.

Kistans lock så fullt av rosor röda - de alla  var för dig.

Jag mins dig som en förebild och en extra fadersgestalt. Du har altid funnits vid min sida och du kunde, på ditt speciella sätt, prata med mig även som barn. Jag tror det är därför jag saknar dig så otroligt mycket. Min barnvakt, fadder, granne och sist men inte minst farbror, fick en väldigt fin begravning. Sångerna du tyckte om spelades. Om en begravning kan vara perfekt så var denna det. Jag lovar att vi finns kvar här för dina närmsta familjemedlemmar med kärlek, tröst och värme. 

Vila i frid <3


Kommentarer
Postat av: [F R I D A]

jag säger detsamma för dig karro, jag finns för dig!<3

förstår exakt hur du känner i kroppen nu, ;(<3

2009-03-12 @ 20:23:18
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: patricia

finns för dig karro.<3

2009-03-13 @ 17:38:10

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0