Trodde ni inte att jag skulle komma tillbaka?..

.. så trodde ni fel! För här är jag igen och det är med lite muntrare tongångar än vad det var sist. Som ni trogna läsare har förstått så har jag mist min farbror, han stod mig väldigt nära, och jag mår inte så jättebra. I dagens tidnings läste jag hans namn bland dödsanonserna. Jag kände mig nästan spyfärdig o det sved i mitt bröst. Nästa vecka är det begravning och jag ser inte fram emot detta... Trots detta är jag på fötter med bloggen igen och jag lovar att komma med mycket läsning!

Här sitter jag med mina skolböcker och lysnar på " right round" och "touch you right now". Om jag är dans-sugen? Ja, det kan man säga. Sofia undrade om jag skulle följa med till Oscars nästa vecka, fredagen den 13. Nej, hon sa faktiskt mer att jag skulle med. Jag vet inte riktigt, jag är inte discotypen, men det hade kanske varit kul?! Glömma allt jobbigt för en stund, bara "shake at the ass and dance the night away"... får se hur det blir med den saken.

Nej! Imorgon är det hälsodag i skolan och jag hatar att visa mig i bikini. Där är det låg självkänsla kan man lugnt säga. Alla anda är ju så perfekta.. är vad man tänker. Esh, kul ska det bli trots att låren gungar lite mer än vad jag behagar. Först ut är det box-aerobic och sedan livräddning/lek och plask i bassängen.

Jag får också träffa bästaste bästa Flajs imorgon förhoppningsvis! Hon har haft spysjukan efter sin Thairesa och har legat hemma i några dagar och jag har inte träffat henne på snart tre veckor. Jag blir lite ledsen i ögat om hon inte kommer imorgon... men det gör hon, det gör hon!

Fyra tal till i matteboken orkar jag och sedan är jag värd en varm och go dusch, ellerhur?!
Sedan var det dedär spanska-glosorna också..

XOXO Karolina

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0