Hey guys!

Torp med Sofia igår vart mysigt, Fannie och Elin kom in en stund också. Jag fick köpt lite bra grejer,  riktigt nöjd faktiskt. I början hittade jag ingenting som sa "köp mig" men efter en bra stund kom jag igång och fick köpt lite här och lite där. Bra saker, som sagt. Tyvärr tapade jag bort en MQ-påse med ett linne för 199:- men jag har ringt till MQ och som sa att om dom får in någon borttappad påse så skulle de ringa mig.
 
Jag tog kort på sakerna med pappas jobbkamera i gårkväll men just som jag var klar så dog batteriet och pappa hade inte med sig något extra bateri hem.. typiskt eller vad? Det kommer bilder lite emellanåt senare eftersom jag ska städa på mitt rum nu och sedan drar jag till stallet. Synd att det fotfarande är käle i marken så vi inte kan rida i padocken, kanske blir teori idag. Mycket roligare att kunna rida i padocken i och med att om vi rider ut ärdet så hals så det blir endå bara till att skritta.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0