hunting in the sun

God kväll flickor och pojkar! Här kommer bara en liten update från lilla mig.

 Dagen har tillbringats i stan med Felicia. Vi träffade även Lisa, Frida och Louise en liten stund. Det var inte jättemycket kul i affärerna i dag men så kan det vara.. det är inte varje gång man är inne i stan som det säger klick. Jag ska försöka lägga upp bilder på vad jag köpte imorgon men jag trot tyvär att en av tröjorna va lite för stor. Den såg ut att passa i provhytten men nu.. nu när jag kom in och testade den såg den lite stor ut. Esh.. vi får se om jag byter den eller inte. Det är inte någon större fara i alla fall, ska nämligen in till stan nästa vecka också men då med familjen.

Nu värker tyvär fötterna något enormt och ni skulle veta vad törstiga vi var när vi kom hem. Solen har   stekt hel dagen och det gör mig självklart lysande glad men det gör att man blir trött också. Vad har ni gjort denna underbara lördag?Hoppas ni har haft det bra ni också.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

Svar: ja, det är jätte fint där verkligen :) !

2009-05-31 @ 17:53:54
URL: http://snjj.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0