grått grått grått

Ute är det bara grått grått grått, ingen julstämning för mig idag, men den kommer nog senare när det mörknar.

Nu är jag uppe ur sängen! Det blir tyvärr inte någon resa till göteborg idag heller men mamma sa att jag skulle fråga mormor om jag kunde få vara hos dem någon dag under mellandagsrean. Det blir nog bättre om man tänker efter, då är det ju rea + att jag har fått en ny månadspeng.

Idag blir det En liten sväng till Uddevalla bara, för att fylla på tomtens säck och kanske kolla på lite inredning till mitt rum. Ni vill väll se vad det är för tapet jag ska ha som fondvägg? Men jag blir så arg, jag hittar verkligen inte sladden till den kameran som jag tog kort på tapeten med. Tänk om jag endå hade haft en sytemkamera, då skulle jag aldrig tappa bort sladdar och sådant. Haha!

Men då vet ni vart jag håller hus, vad ska ni hitta på idag?

SKIMMER Ljusstake för blockljus
GLANA Collageram för 4 kort
Några ljusstakar eller ramar liknanade dessa hade inte suttit fel där uppe tror jag!

Kommentarer
Postat av: ERIK

thank ya :D haha ^^

2008-12-21 @ 11:26:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0