Kobraguitar

Glad glad glad!

ja, det är en beskrivning på hur jag känner just nu... Ni vet ju att jag önskat mig en systemkamera, men jag viste nästan att jag får spara ihop till det själv eller önska mig i konfa( gåva?). Vad ni inte viste är att jag också önskat mig en gittar & en kobra! De var nämligen vad jag fick av min mor o far. En svart en med stålsträngar och en röd kobra, najjs!

Här är en lista över vad jag fick av tomtefar:
( Bilder kommer imorgon )

En röd kobratelefon!( perfekt till mitt nya rum )

En liten och en halvstor necessär

parfym - puma I´m going

smink

två halsband

smyckesträd från ikea - vitt ( också bra till mitt rum )

presentkort på ikea 150:-   ( ... också bra till rummet! )

Bodylotion från h&m

Bodylotion och Showergel med doft av rosa rosor ( luktar verkligen rosor )

200 kr i bidrag till mitt sparande av systemkamera + en tegelsten, garvade igäl mig x´D

en urmysig kofta från chea monday , jag är kär!

blårutig sjal

underställ att ha när jag springer

grön stickad sjal, mysig att ha till min skinnjacka

Och en snygg gitarr, som jag kommer ha problem att stämma varge dag men som jag älskar redan nu!


Haha, nu ska jag berätta om tegelstenen. Min farbror hade skrivit rim på alla, och då menar jag alla, sina paket. På mitt stod det typ:  detta är en bra start om du vill bygga ett hus. Den är brandgul och ljus.  ( Hans rim var bra till skilnad från min förklaring ). Jag  - Vaaaaaad tusan är dethär. Han är en sådandär påhittig människa som altid ger oss skitroliga julklappar. Då säger en släkting till mig på skojj, det MÅSTE vara en tegelsten för paketen var verkligen jukt tung. När jag kämpat med att få upp en vältejpad karton i ungefär tio minuert ser jag ett paket ligga inuti kartongen. Pust, tänke rjga. Han har dåhaft kul när han slog inte denähr paketen. Efter att ha packat upp ett lager till ser jag en massa plast och jag börjar fundera på vad detta egentligen är. Det var ju så tugnt osså var det bara plats liksom. När jag grävt en gång in i plasten fick jag syn på något orange. Då började jag nästan gråta av garv. Det VAR en tegelsten, hahahahah!
 
Den  tygnsta tegelstenen han hade fått tag på låg där. och ajg som suttit och kämpat med dendär paketen i tjugo minuter. På tegelstenen stod det. " Du sa sten - inte tegelsten. Hehe !  "  jo för det sa jag micke! :D  Fast helt i onödan hade jag inte öppnat paketen. Jag fick mig ju ett riktigt gott skratt + att på ena sidan av tegelstenen låg en platsficka med 200 : -  till kamerasparande. Tegelstenar är rätt fina endå så jag fundera på att ha den som prydnad, inte!

Men tänk, vad mycket jag skulle skratta varje gång jag såg den!


Vad har ni fått i julklapp ? Inte tegelstenar va? :D



Kommentarer
Postat av: Frida

illustration mattan är såhär. det är en matta du lägger på skrivbordet. och till den har du en penna och när du rör pennan över mattan så syns det på datorn. så man kan måla saker med pennan så syns det på datorn :)



och förövrigt, JAG VILL OCKSÅ HA EN KOBRA TELEFON :D aviiis!

2008-12-25 @ 01:31:54
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: michelle

du verkar ha fått bra grejer!:D<3

2008-12-25 @ 10:08:18
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag fick en laptop!, Goodbye to my old computer! :DD

måste få se din telefon någon dag, God gul, lite efter :)!

2008-12-25 @ 11:34:05
URL: http://mmagnifique.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

GOD JUL! :) <3

2008-12-25 @ 12:42:37
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0