In a dutted dress who has bin my mum's old skirt.

Hejsan allihopa!
Idag blir det match mot Alingsås. Vilka vinner tror ni? Jag hoppas på oss, såklart.
 Efter det drar väll jag Fannie och Elin hem till Elin tror jag, eller så äter vi i bamba och så först. Fixar oss till Discot i kväll och myser lite. Hoppas att det blir en kul kväll. Jag tänkte visa er dagens partyoutfit. Eftersom jag har varit så dålig på dagens outfit, riktigt dålig, måste jag säga förlåt till er. Jag antar att det är det som är något av det roligaste att se vad andra personer har på sig är en viktig del av bloggen. Jag lovar att jag ska försöka förbättra mig. Men som sagt, här kommer kvällens outfit, förövrigt blir det nästan bara fotbollskläder idag.

Hårbandet ska bort, det är bara för dagens match, jag antar att det blir utsläppt och plattat hår i kväll.
Vad tycker ni?Ju fler kommentarer, ju mer dagens kommer de att bli i förtsättningen kan jag säga!


           

Jag vet att jag ser förbaskat trött ut på bilderna, det är jag med.
Jag kommer snart igång ,när jag har lyssnat klart på Jonas brothers. <3
  


Sjal - En som pappa tydligen skulle slänga ? pappa?

Klänningen - Mammas gammla kjol.

Groda runt halsen - Fick jag från Flisans fyndpåse från Glitter. <3

Leggings - Gina tricot ...


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0