It was gothenburg to the final

Ojoj, efter mycket missförstånd från mig och många men, om och oj så blir det Göteborg och Poskodsmiljonären imorgon i alla fall. Vi får se om jag kommer in och får se men annars blir det väll till att ringa mormor,haha! Pust, jag är helt slut efter träningen. Jag har bestämt mig för att träna hårt nu! Det är så gött när man får dendär adrenalinkicken efter ett träningspass.  Nej, nu lägntar jag tills imorgon. Postkodsmillen, äta på stan, lite shopping och umgås med mina  f i n a  vänner !  The bad thing är att jag måste gå upp så tidigt. Nej, inte klaga nu.
G ö t e l a b o r g    n ä s t a    d å . . . y e s!

Föresten, kolla in Mys blogg om ni inte redan gjort det ( vilket jag tror ni redan gjort). Hon är en av mina favoriter.

update; Här är lite bilder från göteborg! Om ni vill läsa om hela postkodsmillen kan ni kolla in Fridas sammanfattning av dagen(tisdag). Här finns också bilder från dagen.


Frida och fannie


        Lollo, Lisa och Frida    


En pose som tjejerna gillar är "monkeylips" haha ! <3


Ph Flisan och Lisa
 
       Lisa, Frida, Lollo, och Fannie

Kommentarer
Postat av: Frida

vi alla härmar ju johan qvint ser du väl? :D

2008-11-15 @ 12:16:50
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0