Sunday goes around

Hej töntar.   Att gå upp kvart i åtta på morgonen gör att man är rätt trött på kvällen, har ni tänkt på det? Så är det i alla fall. Jag drog mig själv upp ur sängen i morse och tog bussen in till Uddevalla för en tur på torp med Kacka. Lite fick jag köpt. En lång grå farfarströja och ett halsband + lite compactpowder.  Senare på dagen blev det High school musical. Åh så snygg Zac  Effron är, inte konstigt att man blir avundsjuk på Vanessa. Ni som har sett filmen, visst har Vanessa riktigt riktigt snygga kläder i alla scener! 

     

 Nu ska här kokas te och ses på Andra avenyn avsnitten för det kommer det inte finnas tid till i veckan nu när skolan börjar och allt sätter fart igen.  Vet ni vad jag har tänkt på föresten? att snart är det jul, och då blev ajg glad som en solstråle. Vad vill ni ha i julklapp folket? Jag vill ha en systemkamer aoch ett par tofflor.



Adios



Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0