the coffieboiler

Hela helgen är det Coop Konsum cup. Idag har jag och flickorna hjälpt till med det mästa runt cupen. Stått i kiosken, hjälpt till i kansliet / sekritariatet och även ätit upp resterna från kiosken!  Jag frida lollo och lisa var väll mest i koisken och kokade kaffe, gjorde räkbaugetter och öppnade korvburkar. Imorgon ska vi spela cupen på eftermiddagen. Vi är uppdelade i två lag och det känns bra att ha hamnat i det laget jag har gjort. Så imorgon blir det till att stå upp tidigt för på morgonen ska vi allihopa till kyrkan på predikan, stånk och stön.

Är det bara jag som lägntar till julafton? Jag är sjukt, sjuuuuukt sugen på att köpa en systemkamera nu men jag har inte tillräckligt med pengar till det och det suger.  Jag har varit väldigt snäll i år så man får ju hoppas på det bästa... Lalala! Jag tror jag tar och gör ett stort uttag från mitt sparkonto efter jul annars. . . tyvärr är läget så just nu att jag är typ besatt av en kamera och det känns dumt att köpa en bra vanlig digitalkamera eftersom jag vill ha en systemkamera och sparar till det. Min gammla gråa tegelsten är inget att ha.


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0