Who am I ?

Hej alla underbara!

På morgonen värkte foten som bara den, min fotled värkte också. Antagligen för att jag spänner foten när jag har ont. Jag vill ju spela fotboll! Jag får panik och rabies av att sitta innne. Kunde vara med på gymnastiken idag åtminstone.
När jag kom hem från skolan blev det bara plugg. Har gott om det nu för tiden. pust. Vad jag gnäller!

Sedan hade jag lite lektion för syrran och hennes kompis nere i stallet. Jag pratade just med Ph  i telefonen, alltid lika söt,  vi börjar komma igång med sponsring och insamling av pengar till Gothia nu. Härligt! Nu är det snart sova sött för mig, ni med? Puss på det.


Kommentarer
Postat av: Frida

jag måste sova snart, jätte trött!

ses imorgon :)

2008-09-24 @ 21:30:31
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0