förlängningssladdar och nattpromenader

Har ni haft en bra påsk? Jag har haft en mysig påsk med mycket tårta, pratande och nattpromenader. Tjocka släkten och lite annat folk har varit här och umgåts. Vad har ni gjort på påsk/påsklovet ?

Nu sitter jag uppe på mitt nya rum och har fått upp datorn hit. Viserligen med förlängningssladd eftersom elektrikern inte har fixat mitt rum än men det är mysigare att sitta här uppe och skriva än nere i vardagsrummet. Nu bli´r det hopp i sängen och imorgon ska jag kolla på våran första seriematch som jag inte får vara med och spela eftersom jag går på penicillin, "yippie".

Btw, jag har blekt slingor i håret. Jag är inte specielt nöjd men jag antar att ni vill ha en tjuvkik i alla fall. Puss!




Bilden är dock redigerad av mig nu på kvällen, borde egentligen låtit den vara som den var för nu ser jag helt orange ut menmen.. nu vet ni varför i alla fall. I bakgrunden ser ni min nya tapet, tycks?

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0