att hinna med allt är inte lätt

Tjillevippen allihopa! Här sitter jag och har just gjort klart inbjudningskorten till min konfa. Rosa körsbärsblom och grova svarta bokstäver blev det. Enkelt och bra!  Jag skulle egentligen snart vara i stallet på hopplektion men jag hinner tyvär inte med det idag eftersom jag istället skall spela träningsmatch mot stenungsund. Fy sjutsningen vad lördagar alltid skall vara fullproppade med "att göra"-saker. Det är skitkul att spela match men jag hade gärna hunnit med att rida också eftersom jag inte har gjort det sedan förrförra helgen. Nu är det lite mer planering för konfirmationen som gäller och packa fotbollsgrejerna ska jag också hinna med innan klockan slår tre. Ha en fin lördag, Ciao!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0