life in a bed

Bloggandet är inte på första prio just nu så det blir inte mycket av det. De senaste dagarna har 99% av min energi gått åt enbart skolarbeten och resten har min förjolade förkylning tagit ifrån mig. I går var jag sängliggandes hela dagen och det enda jag fick i mig var ett äpple och en knapp deciliter fil. Det känns som att det blir lite för mycket ibland. Allting kommer på samma gång och kroppen orkar inte riktigt med. Inte bara det att skolan pressar en utan nu börjar utesäsongen med fotbollen och då är det självklart att man vill träna så mycket som möjligt. När då kroppen inte tillåter en att göra det blir det bara "kapoff" av alltihopa. Det är då det blir såhär tror jag. Är hemma från skolan idag med men har  i alla fall orkat äta lite fil nu på morgonen och imorgon måste jag orka gå till skolan.

Jag vet att det är fler än jag som tycker det är mycket att tänka på/göra/hinna med nu. Dessa tänkte jag pigga upp med lite härlig musik - ( för alla med spotify) Lyssna och njut  HÄR!

Trots allt - keep smiling at the world . .


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0