rednaild baby

Vad roligt att Paulina blev glad över sin vinst! Glada vinnare betyder fler tävlingar i framtiden. Idag har vi tagit kort på konfan och haft något slags demokratitorg i skolan. Trots alla läxor som klämmer värre än mitt skoskav på högerhäle käns det som en rätt bra start på skolan nu igen efter lovet. De flesta är glada och har lite fler fräknar på näsan än vad de hade innan lovet, precis som det skall vara. Nu är det bara att kämpa på med skolan och se fram emot sommarlov, årets solbränna och helt enkelt  bikinisäsongen 09 ! Whi vad jag längtar.

Jag har ätit aldeles för mycket påskgodis i år. Jag hade egentligen slutat äta godis innan påsk igen men jag var tvungen att göra en veckas fusk.  ( Åt inte på hela förra året men har haft uppehåll ) Tvungen och tvungen men Flisan fick mig att bli jäkligt sugen när vi var i göteborg. Som vanligt är det hon som får mig godissugen, konstigt konstigt... Nu är det slut på skiten i alla fall och nu ska jag bli duktig och börja träna igen efter min penicillinkur. Gud vad härligt det ska bli att få spela fotboll igen! kommer vara helt slut imorgon efter intervallträningen mne vad tusan det är sådant man får ta när man inte har tränat på ett tag.

Nu - borsta bissarna och läsa några kapitel till i  en bok som är ruskigt tråkig. Keep on smiling at the world darlings and gents!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0