stupid body!

Tjenare!

Idag var det skolan för första dagen på några dagar för mig. Jag aakn ju inte säga att det är skönt att vara tillbaka i skolan men det är skönt att vara back on track igen. Även fotbollsträning orkade jag med idag trots min näsan-rinner-förkylning och min konstiga andning jag får när jag är förkyld. Så jävla jobbigt det är ! andningen altså... Jag behöver inte äns röra på mig för att behöva ta djupa, tunga, jäspande andetag ochså känns det ända ner i magen efteråt.
 
Aja, nog snackat om det. Nu ska jag ta mig lite tid för läxhögarna som snart invaderar hela skrivbordet.Ojoj, vaför ska det vara så mycket? Bäst att börja på en gång.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Dannieboy

Aa lite är det nog i alla fall:)



Tack så mycket! Hoppas verkligen ajg blir bättre snart:$

2009-04-27 @ 23:57:18
URL: http://dannieboy.devote.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0