Dancing quen

Hello people! Someone out there?

Idag var det torp som gälde med flisan och mammsen. Först kollade vi på tapet och jag fick bestämt mig nu. Tyvärr hittar jag ingen bild på dem men jag lovara att ni ska få se när jag får hem dem.

När vi kom till tors skulle Flisan köpa systemkamera, hon får den i födelsedagspresent den rackarn. JA, jag var avundjsuk. Nog pratat om det, haha!  Jag fick köpt ett creamvitt linne med virkad spets upptill, blommig tunika, foundation, capo till gitaren och lite andra nödvändigthete som strumpor och troser. En rätt bra shoppingsväng för att vara jag. Jag brukar bara kolla och kolla, nästan aldrig köpa något.

Lite våriga kläder blev det köpt kan man kortfatta. Den blommiga tunikan ska jag nog be mamma fixa så den blir kort puffärmad istället för trekvartsärmad som den är nu.  Annars var det ett riktigt kap, 100:-. Ni ska få se bilde på hela kalasety imorgon. Promise guys!

Nu är det att laga kycklingsallad som gäller här och senare ska jag passa min bror eftersom mammsen och pappsen ska ut och dansa. Haha vilka idéer man kan få för sig i den åldern. Vad har ni för er?

Föresten så har jag damp! Kan verkligen inte vara seriös framför en webcam, feeeels goood ! ;D

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0