The final countdown

Godmorgon. Ja, för idag är jag verkligen uppe tidigt! Jag hade nämligen glömt att stänga av mitt skolmorgons-alarm. Esch, jag behövde ändå komma upp i tid eftersom vi, jag, mamma, William och Lovisa, idag ska åka in till Göteborg. Först ska vi in till stan och fixa presenter och byta lite grejer sedan skall vi hem till min moster på kalas. Jag kommer inte hem förrän i morgon kväll eftersom vi imorgon ska kolla lokaler till mitt lag inför Gothia. Håll tummarna för att de är bra lokaler, det gör jag! Annars måste vi åka enda hemifrån varje dag...

Btw, nu är det inte många skoldagar kvar. Efter helgen är det bara fyra skoldagar + skolavslutning kvar för mig. Inte är det några riktiga skoldagar heller utan det är praktiskt varje dag. Har hört att vissa reda har fått sommarlov. När får ni sommarlov / semester?


Grattis i efterskott till Fialoppan som vi i går firade med lite extra hård träning på gymmet. Puss på dej! <3



 


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0