Converse med rosa strumpor

Tjolahej!
Riktigt, och då menar jag riktigt, sega lektioner hela dagen. Eftermiddagen spenderades med Sofia och vi tog en promenix genom halva Hunnebo, köpte digestivkex  på Konsum och hade det allmänt härligt i vårsolen nere vid bryggorna. Oj, jag vill ha sommar nu!

Väl hemma var jag träningsugen till tusen. Först sprang jag kanske 4 km?, ingen aning hur lågnt faktiskt, men vet att jag sprnag i en hemsk  men väldigt skön backe. Denna gången kom jag nästan hela backen upp men nästa gång ska jag komma upp för hela backen. Andra gången gilt får vi hoppas! Efter springningen körde jag styrka hemma på golvet, sit-ups, rygglyft, armhävningar(på knä) och sådanadär juckmoves som tränar rumpan gött. vad är erean bästa styrketränings-övning?

Jag vet att jag är urdålig på att lägga in dagens men idag hade jag iaf på mig en randig skjorta från Cassles med ett vitt halvlågnt linne under och leggins. Skor vart Converse med rosa strumpor, inte bästa combon.

Nu är det läxor som gälle roch sen ska jag röja undan lite här på mitt rum eftersom min syster ska sova hr med mig i natt. Mamma målar nämligen på övervånigen och hon tål inte den starka doften, Yes, snart är mitt rum klart!




'

 



Loppan och Karro x 4
gammla gammla gammla ( förutom de två nedersta )

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0