I´m not a girl, not get a women

Godmorning my ladies and gentelmans!

Här sitter jag med frukosten som vanligt. Jag vaknade med världens morgonfrilla i morse. Så går det när man somnar med blött hår och vrider sig mycket om natten. Just eftersom detta hände fick plattången tyvär rycka in som första hjälpen idag.

Jag ska snart pallra mig iväg till bussen och åka till skolan. Jag vill verkligen inte åka dit nu, inte för fem öre. Så trött på alla läxor, läxförhör och prov. Det bästa är att alla som betyder mycket för mig finns där och pushar på i uppförsbackarna.

Senare drar jag och Sofia till Torp. Jag tror att Jesper kommer dit också, vi får se. Jag måste köpa kläder till begravningen och så vill jag ha lite nya toppar och vårkläder + anda nödväntigheter.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv; Neejdu jag har ingen aning :O sorry, men checka in deras sajt, där kanske det står. www.forever21.com.

kramar

2009-03-06 @ 15:26:08
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0