Prao

Nej vet ni vad? Nu drar jag på prao snart. Tre väskor med kläder och annat står och väntar på mitt rum och om någon timme tror jag vi drar hemifrån. Jag, mina småkusiner och min moster. Praon blir på Ica maxi Special i Göteborg och det bli alldeles säkert dunderkul. Något som inte är specielt bra är att jag glömt mina prao-papper i skolan och vi skall redovisa när vi kommer tillbaka efter lovet. Som tur är har jag Patricia som fixar dem åt mig, tror hon postar dem åt mig. Så, som ni förstår så blir det ingen bloggning förräns om  fem dagar. Däremot när jag kommer tillbaka är snart tävlingen slut och jag håller tummarna på att jag, när jag kommer hem, ska kunna utse en vinnare bland många vinstsugna. Så komigen delta nu. Som man brukar säga, - Ung eller gammal, ful eller snygg, glad eller ledsen, var med, var med!

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0