Dagens

Dagens outfit är liite marint inspirerad, vilket jag ska föröska hålla mig till i vår / sommar + lite annat smått och gott ! :) Jag han tyvärr inte prina mig idag pågrund av fotbollsträningar m.m ... Så jag gjorde ett litet kolage. Det som finns med i kolaget + svarta stuprör och svart kofta hade jag på mig.
image62

Marinblå/vit randig trekvartsärmad tröja - H&m ( ny! )
Armband som liknar en orm - Glitter ( ny! )
                                                                             farmors gamla klocka <3
                                                                                     Min lyckoklöver

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du vart lika söt som alltid idag , :)

2008-04-11 @ 22:15:51
URL: http://sheworld.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0