I found it again!

Jag har , som dom flästa redan förstått, letat efter en bra skinnjacka länge nu. Mamma o pappa vill inte att det skavara en skinnimitation , altså fake skinn, för äkta skinn håller längre. Men nu är det denhär underbara skinnimitationen från H&m som ajg bara inte kan stå emot! Det säger bara klick om den , kärlek i första ögonkastet. Nu vill ajg bara fråga er som redan äger jackan. Är den dålig i materialet? Är den litet ( trång) i storleken? ( jag vet att den är kort, det bryr jag mig inte om, det är ju meningen. ) Men jag har hittat min 38. Jag o pappa struntade i den förra 38:an vi hittade för en annan säljare sa att dom var väldigt små i storleken, men nu skiter jag i det om det inte är någon som komenterar det i detta inlägget. Jag ska förtusan ha den jackan! haha :D

Helt ny! Trendig svart skinnjacka i mc modell H&M hm strl 38


Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0