Nu vill vi alla ha sommar, eller?

Idag godkände jag min 100:onde komentar! Jippiie!! Det går frammåt här på bloggen i alla fall. Jag blir alltid glad av komentarer! Idag vill jag bara ha sommarlov. När jag vakande i morse var jag dock väldigt pigg, men jag vill ha sommarlov nu, nu, nu, nu! Bussen den går om 20 minuter till skolan.
 
Idag har jag på mig min randiga tröja från h&m Och lee jeans. Booring, I know! Jag har också helt omatchande skor, ni vte mina rutiga tygskor, men det får gå tills jag köper nått par till som jag gillar och som matchar till lite  fler mönster och färger.

Ikväll klockan sex blir det första seriematchen och vi möter Kungshmans/ smögens 95 haha, döskojj! Vi kommer göra potatismos av dem ! fast jag ska inte säga något, jag suger på plan...

Update ; resultatet blev 8 - 0 , mohaha vi spöa dom lätt, men vi var inte på topp. Måste bli ändring på det tills nästa seriemtach. (:

Man gör så gott man kan!

image83

Idag skulle det sitta fint med solbrillor på! Tänk om , en solig sag på stranden skulle vara vardag...

Kommentarer
Postat av: mathilda

Ja den är så fresh liksom:)

2008-04-21 @ 22:08:44
URL: http://mathildaastrom.blogg.se

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0