Sunny day !

Hejsan allihopa!

Idag har det varit en kul dag! Först hade vi några lama lektioner på morgonen sedan var det HK en liten stund där vi gjorde varma mackor så det blev inget käk i bamba. Vi gick istället ner över samhället och köpte ett paket med kakor och några energidrycker och klättrade upp på ett elskåpshus och hade lite picknick eftersom vi hade håltimme i två timmar. Myspys. Sedan var det bara en lektion kvar. Efter det drog jag hem till mig för att ta en macka och byta kläder så att jag inte skulle frysa så mycket sedan när vi skulle iväg och kolla på killarnas match mot Herrstad. ( träningsmatch ) Det blev 1 -0 till herrstad. Usch.
Sedan hängde jag med Josse hem en liten stund och snicksnackade lite. Sedan kom pappa och hemtade mig för jag orkade inte ta bussen.
Mysig dag, enligt mig ! Solsken har det också varigt, härligt härligt !

Imorgon ska jag försöka klä mig någorlunda iaf. Så då kanske det blir någon dagens outfit! :D

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0