Dessa behövelser

    

 Idag blev det uddevalla "igen", med Jessica idag. Fick ju inte hittat något bra sist förutom en tröja som jag idag faktiskt lämnade tillbaka. Slarvig osm jag är hade det blivit en kaffefläck på lappen men hon var så söt i kassan och förstod att sådant kan hända, sådan personal gillar vi. Idag fick jag hittat en skolväska, svart, känner mig väldigt svart såhär nu till hsten men det löser vi med ett par häärliga chinos tänker jag, men inte ska det gå att hitta några,nejneej. Frå kika vidare efter det, är även snart beroende av ett par nya jeans, pust. haha iböand blir det för mycket. Skor är ockås något som måste förnyas u till hösten eftersom att jag har slitit ut typ allaaaa mina skor så nu har ajg nästan bara plast sndalerna och ett par sönderslitna röd/vit rutiga tyskor. Helst vill man ju strosa runt i vita lite halvslitna converse just nu men det lkänns lite dumt att köpa det just nu eftersom att ajg sliter skor som en galning och  det är itneså kanonbra att ha vita skor på hösten då. Det får antagligen vänta tills våren 2009 ! ;D haha dåfan! Får satsa på något ssvart, vill itne bli för svart!!, nu i höst eller kanske grått?

Tunikan som jag thittade på bikbok i Visby fans inte på torp idag heller, typsikt. Must have!

Jag fick ockås köpt Loréal mineral foundation , superbra och super dryg. Ner slank även ett brett svart hårband. Fck hittat ett litet paket till Elin också som ska ha tjejmiddag i morgon kväll, tror att det blir jag Flisan, Patricia. fannie och Elin då såklart.!

Hoppas att ni får en mysig kväll, jag ska se klart på sex and the city filmen, smaksa på cashew nötter och nyplockade björnbär nu så jag kommer garanterat ha en bra kväll.
Kiss.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack! :D Ja men det är ju bättre än inget. Passa på att ta tvn ikväll då ;)



Hihi, jag fullkommligt älskar dom där två! Men jämt så du vet så ska det vara Wordplay och inte World :D

2008-08-19 @ 22:02:51

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0