Soft tonight.

Jag ahr varit jättedålig på att uppdatera bloggen nu, skolan har börjat och allt blir som vanligt igen och trött blir man på kvällarna fter skola och fotbollsträningar. Härligt att träffa alla goa folk varge dag och rätt gött att komma in i rutinerna igen efter 10 veckors slapp och chill, men visst vill vi alla fortfarande ha sommarlov fast såklart behövs skoltider med. Mina busunge Frida fyllde år för några dagar sedan, nämligen i måndags, och då fick hon nog världens bästelibästa present av sina föräldrar! Nämligen en canon eos 450 , fatta hon är glad ! Jag får vara glad för hennes skull, och lite smått avundsjuk vá klart!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, lite smått segt tror jag, kanske drar med och kollar på lillsysterns träning men det är ju inte mycket att hänga i julgranen. I morgon däremot ska jag till stallet, har ridit rätt länge nu men jag funderar på att sluta, det tar ju lite tid allt man gör och snart blir det väll så att fotbollen som får ta överhand  eftersom jag tycker dte är helt klart roligast även att ajg bara har hållt på med dte i snart ett år, men tills dess ska jag galopera i kapp  med Cissi som jag har ridit med enda sedan jag började,det ska bli kul att starta upp det igen! :)

Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

ja, riktigt jävla gla är jag för den kameran :) ska ut imorgon med lisafisa och fota lite, ska bli kanon kul :D

2008-08-29 @ 20:15:37
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0