My mum and me .. and some more people.



Ser något hemskt lam ut på bilden, men detta var gårdagens såkallade "outfit" !

Godmorgon, eller god middag kanske man ska säga? det blev lite längre på stan igår med mommie än avd vi trodde just eftersom vi märkte att Salem al fakir skulle spela på götaplatsen och det tänkte då inte jag missa i alla fall, helt gratis är det som vanligt alltid på kulturkalaset. Fyfan, det var riktigt bra. :) Tänkte slänga in lite inspelning från det men tills dem har laddat upp sig så får ni nöja er med några bilder. Innan vi gick dit fikade vi lite och så såg vi lite på Tingsek.
Jag var där med min faster och min mamma eftertsom vi hade vart och kollat på min kusins lilla spelning först. De var kanonduktiga, det var på Gothia towers för er som ville veta.




Här spelade min kusin och hennes bandmedlemmer.
Kusin till vänster på gitarr.

 

Salem , this is who he is. Hehe, där fick jag till det ! :)

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0