Miss rutig skjorta.

Idag drog jag med familjen och kollade på färg och tapeter för vi gör i ordning övervåningen där våra rum ligger. Jag hittade inget som sa klick men jag hittade mycket fint som jag får fundera lite på. Sedan åkte vi till Torp och jag köpte en tröja på MQ. Den får ni se tids nog, svart och vit randig med knappar. Min syster tyckte det såg ut som ett örngott, jaja hon får tycka vad hon vill, haha! Jag var även inn epå Bikbok och frågade om de hade den söta skjorttunikan som jag såg i Visby när jag var där men då fanns den bara i en för liten storlek, tyvärr för jag är kär i den! 


Så sjukt förälskad i denna klädtrasan, haha !
Must get it !

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Nå hur gick det nu då? Fick du se SATC? :D

2008-08-19 @ 19:18:22
URL: http://elihnjo.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0