Idag trodde ...

Idag trodde jag att jag skulle vara med Elin och några andra men det blev inte tid till det tyvärr eftersom jag sov för länge, pust... haha, sånt e livet. I kväll ska jag och mummie in till götet och kolla på min kusin som ska spela med ett band, typ tre låtar men endå, vi tyckte det skulle vara kul att se henne upträda. Sedan blir det väll att gå runt lite på stan eftersom det är kalaset.

Här kommer lite bilder på vad som inköptes på semestern . Enjoy!


 Skinnjacka - Jofama - Visby skinn och läder



Vit sjal med silver/glitter trådar - lager 157
Svarta plastskor - inköpta på lager 157


Lejongult linne med vita hjärtan - Carlings
Grå lite kortare än hellång - att. / Åhlens

+ ett svart linne - lager 157  ( Fynd 25 kr )
+ Vit långärmad bastopp med liten rosett i rigningen - lager 157 ( Fynd 40 kr )

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0