Friday i´m in love


Hej sockertoppar!
Idag är det dagen före dagen? typ, jag menar självklart Lucia. I skolan var det mäst lussefirande och slapp. Först gick hela skolan till kyrkan. Segt men mysigt, jag satt där och sjöng och snarkade mellan vartannat. Vi fick sluta en timme tidigare idag och jag + några till smet iväg en stund innan det för vi ville hinna med bussen. Jag hade redig tur att jag tog rätt buss för jag var påväg att inte förstå vilken buss jag skulle ta, är ju olika vid olika tider på dagen + att dom sk aändra linjerna och jag viste inte om de gjort det än. Hemma var jag vid halv två, gött gött! Nu har jag röjt upp på mitt rum som för en gång skull inte var SÅ stökigt och ska snart dra ut til Flisan. Vi ska se på Idol ikväll med några andra, men först ska jag ner över och kolla på tapeter till rummet.

Jag kan verkligen inta bestämma mig för hur jag vill ha det! Det är jobbigt, haha. Jaja, ska fixa mig lite nu. Åhh jag fullkomligt älskar fredagarShao!



Vad tror ni om denna från Cole and son?

Kommentarer
Postat av: ys.

helt sjukt snygg.

2008-12-13 @ 13:25:34

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0