maniac

Hej hopp! Grymt bra träning idag säger jag, eller det är kanske bara jag som är trött och förkyld. Är helt slut och känner att min hals är som ett skrumpligt russin på insidan. Kändes som att jag gjorde det bästa jag kunde. Med tanke på att jag har sjukt ont i halsen så gick det bra, kände mig ltie spyfärdig ibland men så kan det vara när man har min kondis.  Jag hade mycket bättre kondis när jag tränade friidrott. Jag måste helt enkelt börja springa de där kilometrarna igen. Minst en gång i veckan.

Jag och Flisan ska börja med det efter nyår. Som ett nyårslöfte typ. I mitten av Januari börjar vi och då får man bara äta söta saker en gång i veckan. Med inga sötsaker menar jag godis/glass/sockerbitar(!)/fika ( hur ska vi göra med det?) , aa you name it.  En gång i veckan blir nog lagom för mig som har haft uppehåll från godis i ett år nu, glassen kommer vara mitt största bekymmer dock. Ojoj, men en gång i veckan räcker gott och väl.

Körde lite magövningar och stretchning här hemma också och vet ni vad jag upptäckte när jag stetchade? Jag kan nästan går ner i split, spagat? eller vad heter det? När man tar ett ben bakåt och ett ben frammåt. En liten bit kvar tills mitt livs mål är avklarat då, haha!!!



Nu blir det honungsvatten och kanske någon rolig film på tv? Pussaaaarrr !
p.s Jag ser allt att ni kollar in här ibland. Varför inte lämna en kommentar?d.s



Lätt bästa låten att träna till, girlpower eller vad?

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0