Götelaborg

Hej hopp på er ! :D

Hoppas ni står ut med min dåliga updatering av bloggen. Just nu sitter jag i mormors och morfars datarum och skruver. Jag och mormor har varit på stan och kikat lite idag. Vi har tagit det lugnt, kikat i lite affärer och tagit en fika. Imorgon blir det till att shoppa. Jeans, strumpebyxor och foundation är vad som behövs allra mäst. Skulle vara najjs om jag hittad elite överdelar också.

Vi var inne på rut m.fl idag och jag testade en kanonsöt småblommig kjol som jag har kikat på lite, M vad för stort men lite närmare våren kanske en S får åka med mig hem. Jag och kjolar är något som hör ihop helt enkelt. Däremot tunikor är lite svårt att hitta som jag tycker om. Man vill gärna att det ska vara personligt, inte sant? Inte vara sånt som " alla andra" har. Haha, sådan är åtminstone jag.

Tycker ni det är kul med mellandagsrea? Jag tycker det kan vara lite rörigt just då. Teknikprylar är ioförsig bra att köpa nu! Och just nu känns det som en sådandär mellanperiod. Man börjar sniffa på vårkläder och känner för att köpa ljusa jeans medans det egentligen är nu man använder vinterkläderna som mäst i och med att det rä nu vintern kommer. Vad tycker ni ? Är det dags för vårkläder redan eller ska mna handla på sig lite vinterkläder fortfarande? Esh, jag tycker att man sak börja i tid så jag har lust att köpa både ljusa och mörka stuprör. :D

Yäyä.. Puss och Kram på er osså hörs vi snart igen!



Jag kikade lite blands mormors bilder. Julen 1999  ( 5 år ) fick jag min allra första kamera! Ni förstår nog att jag var glad då.
Jag kommer ihåg att de först korten jag tog var på älgarna i slotsskogen.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0