fortyforty

Sitter här och lyssnar på mc fly och  funderar på att gå och lägga mig men jag är verkligen inte ett dugg trött. Imorgon blir det skola igen. Det känns inte kul efter en sådan mysig helg som jag har haft. I går vart det lussefika hos min farbor först i några timmar och sedan öppet hus hos några kompisar till våran familj. Mycket kul folk där som jag aldrig träffat så det gick verkligen inte någon nöd på mig trots att ett 40-års kalas inte låter specielt "yeeeeeehy" . 

Idag har jag träffat Therese och Julia, som jag inte har träffats sedan i sommras, och de följde med mig till kyrkan ( denna konfa.. ) och sedan gick vi över bron, köpte lite fika på ica och sedan tog vi busen hem till mig. Kolla i skolkataloger, prata gamla sjuka minnen och prata om allt nytt hann vi också med. Eftermiddagen har spenderats med att hjälpa pappa att täcka ett golv med papp som skyddar golvet när han arbetar på övervåningen med mitt rum.

Nej, jag kanske borde gå i säng endå eller vad tror ni? Det är nog bäst så, behöver verkligen min sömn.


En kalasbra helg har det varit, Fredag till Söndag! ( tråkbild )

Kommentarer
Postat av: Julia

haha hade jätte roligt vi får göra om det snart igen<3 haha föresten så kommer det ett brev snart <3

2008-12-15 @ 10:17:27

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0