K, grades

Äntligen funkar mitt tangentbord!

Jag har haft en underbar dag. Inte konstigt när man får sluta skolan , tävla mot 7an och 9an i gymnastiksalen, se på fint uppträdande i folketshus, äta tomtegröt, öppna betygen på en pizzeria med sina bästa tjejkompisar och dessutom bli nöjd med dem, busa med Flisan och sedan komma hem och se att mamma har plockat fram fika. Vilken bäst dag!

Vi hade lovat varandra att inte öppna våra betygskuvert förräns alla var samlade på pizzerian. Därför sprang vi till en
pizzeria men där var det fullt så då sprang vi vidare till nästa pizzahak. Där satte vi oss och läste var och en upp våra betyg. Sist fick jag läsa upp mina betyg. 6 Mvg & 8 Vg, lite stolt blev man men det är klart jag ska höja mig. Specielt i gymnastik och engelska! De ämnena jag fick Mvg i var: Matte, spanska, No,  Historia, Religion och svenska.


Nu sitter jag med gitarren. Hey there delila är vad som spelas idag och senare ska här läsas tidningar. Tyvärr blev det inget med Gbg eftersom min lilla bror fick sjukan och vi var tvugna att stanna hemma. Imorgon kanske jag och mamma åker in i alla fall för julshopping.
Huuuuuuuuuuugs!

Kommentarer
Postat av: Frida

du är skit duktig karro!<3 nu gäller det bara att jobba kvar dom bra betygen ;)

2008-12-20 @ 17:37:10
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0