Kan inte släppa detta

Jag kan inte släppa tanken om idol. Jag vet att det är en stor Idol-bubbla just nu som man har glömmer om ett tag. När jag såg att Erik skrev om att Kevin inte har svenskt medborgarskap än började jag bli lite fundersam. Får han vinna svenska Idol över huvud taget? Detta tycker jag verkligen ska kollas för om det står något om detta i reglerna är Alice den värdiga vinnaren. Jag säger absolut inte att Kevin inte ska få vinna men jag vill veta hur reglerna är. Man vill själklart att det ska vara rättvist. Någon som vet?


Följ med i vimlet på Idols efterfest. Foto: TV4

Kommentarer
Postat av: ERIK

hihi :D

2008-12-13 @ 15:54:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0