Lucia morgon

OKej, nu har jag sansat mig sedan igår. Lite väl galen då kände jag. Jag har svalt att Kevin vann och det är klart att han skulle vinna, det förstår jag i efterhand att det var rätt men jag hade inte blivit arg om Alice vann heller. Nu sitter jag här och lyssnar på honom och kan inte sluta. Jag har precis varit tomte, mina syskon ville lussa för pappa så jag fick vara en liten eftersläntande tomte. Ni kan nästan se det framför er va? Nyvaken, rufsig i håret och på med tomteluva och mysbyxor, haha! Lussebulle var en bra frukost i alla fall för pigg blev jag snabbt. 

Skulle egentligen varit med Julia och Therese som flyttade härifårn när vi slutade sexan. Tyvärr så körde allt ihop sig och vi skulle på luciafika med familjen som jag inte fick slippa. Ska försöka hinna med att träffa dem imorgon, jag måste det!

Kommentarer
Postat av: ERIK

jävla skitt att han vann ;O

2008-12-13 @ 12:56:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0