Not a stalker but a fan . . .

Tjenixen!

Jag föll pladask för Robin idag. Han är riktigt riktigt riktigt söt! Okej, ska inte förhasta mig nu.

Idag var jag och Flisan och kollade på finalistaerna i Idol på stan. Vi köpte en liten leksakscross till Robin B inne på Olles leksaker. Det var precis den modellen som han kör och vi skrev hans siffror på den. Han sa att det var den bästa presenten han fått hitils och att han skulle ha med den på hela sin turné  hihi! Jag vart så glad när jag såg alla tre, Agne, Robin och Kevin, så jag glömde min skiva på deras bord och fick bara med mig broshyren med autograferna. Oj, "inte alls typiskt mig." Flisan påmind mig såklart och när jag sträckte mig efter den skrattade Kevin högt åt mig, haha! :D Robin såg väldigt trött ut när vi kom fram men när han fick crossen sken han upp lite i alla fall, haha. Vad glada vi blev då!

Lite julklappar fick vi ockås köpt. Kusin och lillasyster fick jag köpt till och nöjd blev jag också. Hoppas nu de blir det också!

Nu är det bara två dagar kvar i skolan och sen är vi fria. Vad härligt! Vad ska ni göra första helgen på jullovet? Jag själv ska till Lisseberg också ska jag julshoppa. Sover gör jag hos mormor och morfar. Kisseees!



 

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0