So fucking happy

Hey allihopa! :D

Oj, idag är jag sjukt glad! Jag var just på fotbollsträningen och fick reda på att jag kom med i sm-kvalet. Det är tio från vårat lag som kom med och jag trodde aldrig att jag skulle bli en av dem. Jag har bara spelat i ett år så jag blev lite smått chockad om man säger så, men men nu blir det att träna extra hårt om man säger så! Tränarn sa att jag hade rätt oinställning,att jag kämpade och att det vägde stort. Hoppas att jag inte är helt värdelös annars, om det är så så får jag träna ännu hårdare för det är så sjukt kul. Spammr nästan frida med glada gubbar på msn så glad som jag är!

Slusnackat om det. Nu ska jag dra mig från msn och ut i köket för det vankas mat tydligen och dusch förtusan!

Föresten! Glömde att säga en sak. Jag tycke rni ska klicka er in på Forever21.com genast för dom har sjukt mycket fina ting i sin shop just nu! Hurryhurry....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men förtusan karro, det är du värd :D

du har utvecklats som fan, och du är min duktiga lilla skit :)<3333333

2008-12-15 @ 22:29:47
Postat av: ERIK

ja, kanske kanske inte ;D



allt bra?

2008-12-17 @ 15:27:44
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0