the supermarket

Nu är det nyårsafton! :D

Jag har precis varit på Ica och handlat ingredienser till kvällens som blir lax i limegrädda med pasta till. Efterätt blir chokladdoppade jordgubbar Låter det inte mumsigt? Lite senare drar jag till Flisan. Vi ska kolla på fyrverkerierna, möta upp Josse och laga mat. Till kvällen drar vi till Elin och väntar in det ya året. Vad ska ni göra idag?

Nu ska jag packa väskan med smink, kläder, tandborste och sådant som behövs för ikväll sover jag hos Felicia. Jag ska föröska få tid med att spela lite på guran också. Vill, vill, vill spela nu. Haha, man blir lite beroende tror jag. 

Hoppas ni får en kanonstart på det nya året,
det ska nämligen jag ha! Kyssar.

Kommentarer

Komentera gärna inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0